Vent venligst ...


Loading...

FAQ til PrestaShop

FAQ/Fejlsøgning

Søg på den fejl, du oplever, i søgefeltet ovenfor.


Vi vil løbende tilføje indhold, hvis vi får flere henvendelser om samme fejl.

Problem med PrestaShop 1.6.x

Hvis du bruger PrestaShop 1.6.x, skal du være opmærksom på, at Bamboras betalingsvindue kun kan åbnes i fuldskærm.

Det skyldes, at PrestaShop har ændret i deres standard one page checkout-forløb. Vi arbejder på at finde en løsning på det.

Hvorfor fejler MD5-udregningen?

Hvis du får en fejl i MD5-udregningen ved accept, så skal du ændre følgende i filen: modules/epay/validation.php

Fra:
if($key != "hash")

Til:
if($key != "hash" && $key != "controller")

Udregningen burde nu lykkes. 

Hvorfor er ordre-ID forskellige i PrestaShop og Bambora?

Når din kunde lægger varer i kurven, opretter PrestaShop et cart-ID, der sendes med til Bamboras system som et ordre-ID. Når betalingen er gennemført, opretter PrestaShop et nyt ordre-ID – som ikke matcher det ordre-ID, der nu står i Bambora. 

Det er desværre ikke muligt at opdatere ordrenummeret i Bambora-administrationen, da det låses fast, når PrestaShop sender oplysningerne til Bambora.

Du kan finde begge numre (cart-ID og ordre-ID) på den enkelte ordre i PrestaShop.